Groep 5 heeft het over het boekje peter en de wolf.

15-02-2013 11:19

Groep 5 had het over het boekje peter en de wolf.

Elk hoofd persoon in het boekje speelde een instrument.

Ze luisteren ook naar de geluiden die bij het boek horen.

En ze vonden het een erg leuk boek!

Gemaakt door: Yvonne en Erna