Lipdub oefenen groep 7

14-02-2013 09:38

Gisteren heeft groep 7 de lipdub geoefend met kunstenares Annemiek.

we gaan de lipdub vandaag (donderdag 14 feb.) opnemen we hebben er allemaal zin in.