Gisteren heeft groep 7 de lipdub geoefend met kunstenares Annemiek.
we gaan de lipdub vandaag (donderdag 14 feb.) opnemen we hebben er allemaal zin in.
Maarsborg
groep7@live.nl
Homepagina | Site map | RSS | Print