ukulele
14-02-2013 14:45
Groep 7 heeft donderdag middag ukulele gespeeld met mariële.
Het was wel leuk om te doen.
We hebben het C akkoord en het G akkoord geleerd. Bekijk hier de filmpjes:
www.youtube.com/watch?v=INd9m-H3Kuk
Update: Juf Fransje doet ook een poging: www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fWveO0eJF3c