ukulele

14-02-2013 14:45

Groep 7 heeft donderdag middag ukulele gespeeld met mariële.

Het was wel leuk om te doen.

We hebben het C akkoord en het G akkoord geleerd. Bekijk hier de filmpjes:

 

www.youtube.com/watch?v=INd9m-H3Kuk

youtu.be/02PW9S5j6y4

 

Update: Juf Fransje doet ook een poging: www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fWveO0eJF3c