Artikel archief
groep 1 maakt muziek
14-02-2013 11:48
Iedereen maakte muziek op verschilende instrumenten, ze hadden triangels en fluiten
en het was erg leuk om te horen en te zien.
Lipdub oefenen groep 7
14-02-2013 09:38
Gisteren heeft groep 7 de lipdub geoefend met kunstenares Annemiek.
we gaan de lipdub vandaag (donderdag 14 feb.) opnemen we hebben er allemaal zin in.
groep 2 kreeg muziekles
14-02-2013 09:13
Groep 2 heeft mooi gezongen over de kou en hebben ook gedanst.
er waren ook veel ouders en juffen aanwezig de kids hadden veel lol dus geslaagde les.
groep 6 ging met taal werken
14-02-2013 09:11
Groep 6 maakte gedichten elfjes kwartijn en ook een mooi naam gedicht
ze vonden het heel erg leuk.
dit verslag was van: Angel Tom en Lucas
groep 8 bezig met emoties!!!
13-02-2013 11:34
Groep 8 is bezig met emoties.
En de theaterjuf heet alissa.
Ze spelen sinterklaas en zwartepiet.
groep 4b
13-02-2013 11:07
Wij waren vanmorgen in het speellokaal en daar waren de kinderen van groep 4 ook.
Ze gingen daar een toneelstukje spelen ze moesten blij kijken boos kijken en verdrietig kijken .
Ze moesten allemaal lachen om hun zelf of hun vriendjes/vriendinnetjes.
Ze vonden het tenminste wel Super leuk.
En daar...
groep 4 doet de lipdub dans!!!
13-02-2013 11:04
Groep vier doet de lipdub.
De lipdub heet de dromendans.
De juf heet annemiek
computeropdracht groep 7
13-02-2013 09:58
Groep 7 was laatst druk bezig achter de computer. Ze waren op zoek naar informatie over Rusland.
We zagen kinderen die zochten op sites zoals GOOGLE of zoals wij op Goeievraag.nl.
Aan het het eind van de ochtend was iedereen een heel stuk wijzer.
Een leuke geslaagde dag.
groep 8 doet emoties
13-02-2013 09:53
Groep 8 is bezig met emoties.
De theaterjuf heet alissa.
Ze waren sinterklaas en zwartepiet.
En een man en een pizzabezorger
Gemaakt door: justin en angel
Groep 1 maakt mooie baboeskaja's
13-02-2013 09:47
Groep 1 maakt baboeskaja's
ze maken ze Mooi van verf en ze lachen en gieren allemaal
dit verslag was van: Tom en Lucas
Onderdelen 11 - 20 van 31